Kleuteruniversiteit gebruikersenquête

Bij Kleuteruniversiteit willen we producten maken waar jij op zit te wachten. We staan altijd open voor feedback omdat we weten dat we daar bijzonder veel van kunnen leren. Vandaar dat we je willen vragen om mee te doen met onze gebruikersenquête; omdat we benieuwd zijn naar jouw ervaringen, jouw wensen en verwachtingen rondom Kleuteruniversiteit. De enquête bestaat uit een aantal verschillende onderwerpen, namelijk:

• De projecten van Kleuteruniversiteit
  • Het gebruik van de webwinkel
  • Het gebruik van website
  • Onze overige diensten

Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 10-15 minuten en de sluitingsdatum is 1 oktober 2020. Onder de deelnemers aan de enquête verloten we twee exemplaren van het Kleuteruniversiteit Racespel. Je vind de enquete hier.

Lijkt het je leuk om naast het invullen van de enquête verder mee te denken over de toekomst van Kleuteruniversiteit? Meld je dan aan voor ons panel. We nodigen een aantal gebruikers uit en stellen diverse vragen over jouw ervaringen met, en ideeën voor, Kleuteruniversiteit. Mocht je dit interessant vinden, laat dan je gegevens achter op het enquêteformulier. Het panel zal in november 2020 en/of januari 2021 plaatsvinden. De panelleden krijgen als dank een goedgevulde goodiebag.

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.